Desigur, toată lumea vrea să își creeze site-ul conform tuturor regulilor SEO. Mulți cunosc chiar aceste reguli. Dar doar câțiva le urmează de fapt. Desigur, există multe greșeli, le vom lua în considerare printre cele mai elementare care afectează în mod direct promovarea.
1. Conținut non-unic
Dacă sperați să copiați conținutul din resursa altcuiva și, bucurându-vă de propria resursă, așteptați ca pozițiile să ajungă la vârf, atunci totul este în zadar. Algoritmii moderni ai motoarelor de căutare recunosc acest lucru o dată sau de două ori. Precum și rescrierea ineptă a conținutului altcuiva.
Scrieți texte unice care pot interesa cu adevărat utilizatorul. Și acest lucru se aplică și site-urilor comerciale și nu doar informațiilor. Conținutul unic și interesant va contribui, de asemenea, la îmbunătățirea factorilor comportamentali.
2. Nu există valoare adăugată
Există site-uri, când ne uităm avem impresia că scopul existenței lor este de a produce conținut gol care nu este interesant pentru utilizator. Se pare că există unicitate, dar nu există „poftă” care să diferențieze favorabil conținutul de concurenți.
Diverse grafice, diagrame, formulare de sondaj etc. vă vor ajuta să ieșiți din mulțimea celorlalți. Dacă ideile tale nu sunt suficiente, le poți vedea de la concurenți.
Amintiți-vă: principalul lucru este să aveți propria față, să scrieți conținut interesant pe care concurenții nu îl au.
3. Neînțelegerea relației dintre nucleul semantic și structura site-ului
Mulți au auzit că nucleul semantic este important pentru promovarea site-urilor, dar puțini înțeleg cum să o gestioneze corect. Colectarea nucleului este necesară nu numai pentru a insera cheile necesare în pagină, ci mai ales pentru a defini structura. Secțiunile și titlurile proiectului trebuie făcute pe baza semanticii, grupând fraze cheie.
4. Conținutul etichetelor de titlu și descriere
Importanța acestor etichete nu poate fi subliniată în exces. La urma urmei, conținutul lor este văzut de utilizatori în rezultatele căutării – titlul postării este format din titlu și descriere (cel mai adesea) – fragment de pe pagină.
Unii webmasteri fac același titlu pentru mai multe pagini, dar nu completează deloc descrierea. Aceasta este o greșeală grosolană!
La începutul titlului, trebuie să existe o frază cheie, precum și în prima parte a descrierii. Dar aceste etichete nu ar trebui să se dubleze reciproc – începutul descrierii nu ar trebui să fie un duplicat al titlului. Schimbă cuvinte, folosește declinări, diluți foarte mult titlu.
Pentru WordPress, vă recomandăm să folosiți pluginul Yoast SEO – oferă sfaturi despre cum să completați corect aceste etichete.
5. Promovarea site-ului web folosind imagini
Imaginile conțin, de asemenea, etichete importante – alt și titlu. Nu este nevoie să lăsați aceste etichete goale, deoarece și imaginile se clasează cu succes și generează trafic. Alt trebuie să înceapă cu o literă mare și să aibă conținutul expresiei cheie, titlul trebuie să fie diferit de alt. Conținutul acestor etichete trebuie să se potrivească. În niciun caz nu trebuie să enumerați cuvintele cheie din aceste etichete, cum ar fi „cumpărați o canapea ieftină, cumpărați o canapea în București” etc.
6. Încetarea activității de conținut
Am început să lucrăm la proiect și am scris în mod regulat articole, iar apoi siguranța a dispărut, au apărut alte cazuri și apar articole noi o dată la câteva luni. Situație obișnuită? Acesta este un apel de trezire pentru motoarele de căutare. Dacă pe site apare în mod regulat materiale noi, acesta oferă un semnal căutării roboților pentru a vă vizita mai des resursa și vă permite să obțineți noi vizitatori.
În mod ideal, publicați articole noi de 2-3 ori pe săptămână, dacă nu funcționează – cel puțin o dată. Nu trebuie să faceți pauze lungi între postări.
7. Legături externe slabe
Este adesea posibil să se întâmple o situație în care, pentru a obține o masă de legătură, o resursă este condusă prin directoare dubioase, ceea ce în cel mai bun caz nu este benefic și poate fi chiar dăunător.
Pentru a vă construi masa de legături, ar trebui să utilizați numai legături naturale de înaltă calitate. Cumpărarea de legături ar trebui să fie treptată, în special pentru o resursă tânără. Spike-ul legăturilor pare suspect și este plin de sancțiuni.
8. Disponibilitatea site-ului cu și fără www
Este posibil ca mulți oameni să nu ghicească nici măcar că pentru motoarele de căutare un site cu și fără www este două resurse diferite cu același conținut. Trebuie să selectați o opțiune și să configurați o redirecționare 301 către aceasta din cealaltă. De asemenea, nu uitați să specificați oglinda corectă în Yandex Webmaster și Webmaster Google.
Ce opțiune ar trebui să alegeți? Dacă site-ul a fost creat recent, atunci este mai bine să alegeți opțiunea fără www. Dacă resursa este veche și cu trafic mare, alegeți opțiunea care este mai bine indexată.
9. Site-ul durează mult timp pentru încărcare
Adesea, toate eforturile de promovare a unui site pot fi anulate de viteza de încărcare lentă, care este foarte importantă pentru motoarele de căutare. Descărcările lente pot fi cauzate de erori slabe de găzduire sau codare. Proprietarii încearcă deseori să economisească la găzduire, nebănuind că astfel de economii pot merge lateral și pot reduce toate costurile de creație și promovare. Prin urmare, alegeți imediat o găzduire bună și de încredere.
10. Nu există o versiune mobilă a site-ului
Dacă resursa dvs. nu este adaptată pentru dispozitivele mobile, pierdeți o armată imensă de potențiali vizitatori. Acum tot mai mulți oameni accesează Internetul de pe smartphone-uri și tablete și vor închide pagina pur și simplu dacă aceasta nu este afișată corect pe dispozitivul lor.
Multe CMS-uri oferă în mod implicit o versiune receptivă în șabloanele lor, deci alegeți un șablon receptiv.
Ei bine, iată sfaturile de bază. Dacă doriți să vă garantați promovarea site-ului dvs. în partea de sus a Yandex – contactați specialiștii Seoaccelerator. Lasă o cerere și personalul nostru te va contacta și îți va oferi cea mai profitabilă soluție.